I kunstnerens fodspor

Indskoling og mellemtrin

Med inspiration fra Sigurd Swanes værker kigger vi på farvernes betydning i kunsten. Eleverne følger i kunstnerens fodspor og undersøger spørgsmål som: Hvad gør farverne ved os som beskuere? Hvad sker der, når man vender naturens farver på hovedet og kaster sig ud i vilde farveeksperimenter?

På Malergården oplever eleverne familien Swanes helt særlige kunstnerunivers. Hjemmet blev skabt af Agnete Swane med det formål at skabe et unikt og ”skønhedssøgende” hjem, som gav de perfekte rammer for Swane-familiens liv med kunsten.

Sted: Malergården, Plejerupvej 10, Plejerup, 4571 Grevinge

Klassetrin: 3.-5. kl. og valgfag i billedkunst

Fag: Billedkunst

Pris: 1.975 incl. materialer (+ ved bestilling af Kulturbus 150,- kr. administrationsgebyr)

Forløbet skal bookes senest 2 uger før.

o   Vælg den ønskede dato

o   Udfyld bookingformularen

o   Bookingen er først registreret og bestilt, når du modtager en bookingbekræftelse fra skole@vestmuseum.dk

Malergården Plejerupvej 10